RC8B4.1e Team stavebnice Modely aut IQ models


16799 Kč

Ve slevě produkt RC8B4.1e Team stavebnice Modely aut IQ models od výrobce Associated u nás najdete téměř zadarmo za 16799 Kč.

Přichází další evoluce modelu RC8B4 eBuggy. Inženýři týmu Team Associated se snažili snížit těžiště a hmotnost a zlepšit ovladatelnost na neupravených venkovních tratích. Srdcem buggy je nová konstrukce podvozku s nastavitelným rozložením váhy RWB/FWB. Inovativní systém umožňuje řidiči jezdit v obou konfiguracích s motorem vzadu pro lepší trakci, nebo posunout středový diferenciál a překlopit středové hřídele, aby byl motor umístěn vpředu pro lepší zatáčení. Zavěšení je přepracované s novými předními a zadními parohy tlumičů s nízkým těžištěm a kratšími tlumiči spolu s novými zadními rameny se třemi otvory, které umožňují použití měkčích tlumičů a pružin a zároveň zachovávají podporu v rychlých zatáčkách. Nové zadní těhlice s širokou základnou jsou dodávány ve třech fixních výškách nápravy a používají 3mm věže nábojů z uhlíkových vláken, které umožňují několik různých možností geometrie. A konečně, buggy je vybavena 92mm univerzálními poloosami, kuželovými převody 44/13 a lisovaným hlavním převodovým kolem 46T pro co největší přilnavost a co nejplynulejší přenos výkonu na neupravených venkovních tratích. VlastnostiNová konstrukce podvozku RC8B4. 1e RWB/FWB s nastavitelným váhovým rozložením, která umožňuje vyladit poměr přilnavosti zadní části vozu a řízení. Nové hliníkové přední a zadní parohy tlumičů s nízkým těžištěm a sníženou hmotností. Nové kratší 16mm přední a zadní těla tlumičů pro nižší těžiště a sníženou hmotnost. Nové 6otvorové 1,4mm přední a 1,5mm kuželové zadní frézované pístky tlumičů včetně těsnění víček tlumičů. Nová zadní ramena zavěšení se 3 otvory a aktualizovanou geometrií zadního stabilizátoru pro hladké i nerovné tratě. Nové modré hliníkové uchycení předních horních ramen pro zvýšenou odolnost. Nový lisovaný přední nárazník RC8B4. 1 s optimalizovaným profilem pro nerovné tratě. Sada pastorku a hlavního převodového kola 13-44. 92mm univerzální poloosy se 17mm unašeči. Aktualizovaná ramena zavěšení ze Soft Blend materiálu pro maximální odolnost v chladném počasí. Nová +1 hliníková ramena bloku řízení pro ostřejší řízení při nízké přilnavosti. Vlastnosti z předchozích verzíCentralizovaná konfigurace hnacího ústrojí a podvozku RC8B4e optimalizovaná pouze pro krátké "shorty" baterie. Dva držáky baterií s nastavitelnými dorazy pro nastavení polohy baterií. 25 mm široké stahovací pásky baterií RC8B4e pro snadné uchycení baterií. Slot pro regulátor RC8B4e s ochranným štítem má specifickou polohu pro umístění baterií 2x2s a 1x4s pro ideální rozložení hmotnosti. Přijímačový box RC8B4e s vestavěnými držáky serv má integrované vedení kabelů a zvětšený objem pro montáž vyšších přijímačů bez antény. Součástí balení jsou svorky pro uchycení kabelů pro čisté zapojení baterií a motoru. Dvoudílný upínací držák motoru, který lze posunout dopředu nebo dozadu a podpořit tak FWB nebo RWB těžiště. Inovativní geometrie předního zavěšení s kulovými čepy zlepšuje vyváženost řízení a zajišťuje předvídatelnou ovladatelnost za všech podmínek. 8stupňové bloky řízení RC8B4 jsou doplněny širšími čepy horních ramen zavěšení pro zvýšení stability a konzistentní řízení v celém rozsahu zatáčení. Převody RC8B4 jsou vyrobeny z nejnovějšího tvrdého materiálu použitého u RC8T4: Přední převodovka je pastorkem s úhlem sklonu 3,5 stupně pro napřímení středové hnací hřídele, zvýšení účinnosti hnacího ústrojí a snížení vibrací. Obě převodovky mají velká ložiska, 6x13x5mm ložiska s límcem přináší delší životnost jak ložisek, tak i ozubených kol. Zadní vzpěra podvozku RC8B4 má několik konstrukčních prvků a možností flexe: Zadní vzpěra je namontována centrálně k převodovce a má dvě místa pro šrouby skrz podvozek pro nastavení flexe. Přední horní ramena zavěšení RC8B4 jsou vyrobena z měkkého materiálu. Balení obsahuje volitelnou tvarovanou vložku "křídla" pro zvýšení přítlaku přední části vozu. Přední spodní ramena zavěšení RC8B4 jsou vyrobena z měkkého materiálu. Aktualizovaná konstrukce pro vyšší odolnost. Nová zakřivená, jednodílná táhla tyček stabilizátoru jsou namontována v rovině s tyčkami pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže. Volitelné vložky se montují pouze na horní část. Uchycení zadního křídla RC8B4 má nastavitelné úhlové podložky křídla pro výrazné zlepšení pevnosti, aerodynamický tvar a větší rozsah nastavení polohy tlumičů. Dvě možnosti nastavení výšky křídla na zadních parozích tlumičů. Zadní křídlo RC8B4 má více svislých lamel pro zvýšení stability v přímém směru, vyšší výšku zadní hrany pro zvýšení přítlaku, zvýšenou pevnost v různých oblastech pro snížení únavy z ohybu a důlky na zadní straně jako šablonu pro vyvrtání otvorů. Ramena řízení RC8B4 se středovým dílem řízení namontovaným nahoře pro větší prostor okolo převodovky. Hliníkový středový díl řízení RC8B4 navržený podle aktualizované geometrie přední části je lehký a odolný. Matice ramen řízení RC8B4 jsou delší, aby se snížil odpor od středového dílu řízení při ohybu. Táhlo serva řízení RC8B4 je vybaveno novým odolným ocelovým závitovým kloubem. Modré hliníkové.
Dostupnost preorder