RC8B4 Team stavebnice Modely aut RCobchod


17499 Kč 15999 Kč

Zlevněný produkt RC8B4 Team stavebnice Modely aut RCobchod od výrobce Associated u nás najdete levně za 15999 Kč.

Vlastnosti FACTORY TEAM BUGGY RC8B4Nejrychlejší a také zatím nejlepší podvozek posledních dvou Mistroství Světa v rukách Davide Ongaro. To vše ve spojení ze spalovacím motorem OS MAX ONGARO ! Nerozlučná dvojka kterou může mít každý !Inovativní geometrie přední části s bloky řízení se sníženým sklonem čepu umisťuje čep kola do středu přední pneumatiky, což zvyšuje stabilitu a konzistentní řízení v celém rozsahu řízení. Ve spojení s novým širším čepem horního ramene zavěšení. Nové převody jsou specifické pro přední a zadní část vozu. Přední klec převodovka má úhel sklonu pastorku 3,5 stupně, který napřímí středový hnací hřídel pro zvýšení účinnosti hnacího ústrojí a snížení fázování a vibrací. Zadní klec převodovky má úhel sklonu pastorku 0 stupňů a uprostřed umístěné uchycení výztuhy zadního podvozku. Obě klece převodovky mají oproti RC8B3 větší velikost ložisek. Přechod na ložiska s přírubou 6x13x5 mm (z ložisek bez příruby 6x12x4 mm) vede k delší životnosti ložisek a ozubených kol. Redukovaný hardware na víčku protiproudové tyče pro snadnější montáž a údržbuZvýšená pevnost v běžných oblastech únavy dílů; zejména v okolí ozubeného kola pastorku a vnějšího krytuNová konstrukce horního ramene předního zavěšeníNavrženo tak, aby vyhovovalo široké škále možností ohybu a tuhostiVolitelné vložky budou k dispozici pro jemné doladění ohybu a tuhosti a budou se montovat na horní nebo spodní část ramene. Obsahuje tvarovanou vložku "křídlo" pro zvýšení přítlaku na přední část ramene. Používá vyměnitelné lisované pouzdro čepu závěsu pro snížení sklonů a zvýšení dynamiky odpruženíNová konstrukce spodního ramene předního zavěšeníNavrženo tak, aby vyhovovalo široké škále možností ohybu a tuhosti. K dispozici budou volitelné vložky pro jemné doladění flexe a tuhosti. Nové jednodílné táhlo protiproudové příčky se montuje do řady s protiproudovou příčkou pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže. Volitelné vložky se montují na horní nebo spodní plochu ramene - závodníci si mohou vybrat!Nová konstrukce zadního zavěšeníNavrženo tak, aby mělo optimální pružnost a tuhost bez vložky. Volitelné vložky však budou k dispozici pro jemné doladění. Volitelné vložky budou k dispozici pro jemné vyladění flexibility a tuhosti a budou se montovat na horní nebo spodní část ramene. Nová úhlová jednodílná spojka protiprokluzového ramene je namontována v řadě s protiprokluzovým ramenem pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže. Nové uchycení zadního křídla má nastavitelné úhlové podložky křídla, výrazné zlepšení pevnosti, aerodynamický tvar a dodatečnou vůli pro nastavení polohy tlumičůK dispozici jsou dvě varianty výšky křídla pro vyladění přítlaku zadní části vozuTři polohy úhlu křídla: 0, -2 a -4 stupně. Vylepšená konstrukce také zajišťuje upevňovací matice křídla tak, aby se v držáku neprotáčely. Čtyři držáky křídla se šroubují do zadní věže s přístupem ze zadní části buggy pro zjednodušení údržby. Nové zadní křídlo má více svislých ploutví pro zvýšení stability v přímém směru, vyšší výšku zadního proutku pro zvýšení přítlaku, zvýšenou pevnost v různých oblastech pro snížení únavy z ohybu a důlky na zadní straně jako šablonu pro výřezy otvorů. Součástí balení jsou dva knoflíky křídla pro další možnosti ladění: první je tradiční jednodílný plochý knoflík a druhý je vertikální stabilizační ploutev pro ještě větší stabilitu v přímém směruNová výztuha zadního podvozku má několik konstrukčních prvků a možností ohybu. Zadní výztuha je namontována centrálně k převodovce, což snižuje únavu materiálu, centralizuje smykové síly a zlepšuje životnost dílů zadního hnacího ústrojíMá tři různé možnosti ohybu podvozku s využitím dvou montážních otvorů podvozku. 1. Použijte oba šrouby (nejtužší). 2. Použijte jeden šroub, dlouhé umístění. 3. Použijte jeden šroub, krátké umístění (nejpružnější). Horní kloub výztuhy má dvě možnosti nastavení flexe u převodovky1. S přiloženými tvarovanými vložkami, které zabraňují kroucení a umožňují ohyb pouze podél středového čepu výztuhy. 2. S volitelnou napínací kuličkou pro ohyb ve více stupních volnosti. S vyjímatelnou vložkou pro přizpůsobení míry ohybu ve výztuze. Nový zadní náboj s posunem +1 mm je vybaven symetrickou levou a pravou společnou konstrukcí s vložkami na výšku nápravy pro nastavitelné vyladění roll centra. Standardní velikost použitého ložiska je 8x16x5 mm s přírubou, ale náboj stále akceptuje ložisko 15x21x4 mm pro možnosti ladění nápravy CVA. Nová palivová nádrž s mnoha novými funkcemiNová stopa pro integraci s novou polohou zvonku řízeníOptimalizovaná kapacita palivové nádržeObsahuje ergonomicky navržený stahovák víkaZnačky na horní polovině palivové nádrže jsou měřícími údaji pro rychlou kontrolu zbývajícího objemu paliva po jízděZvýšená výška ochranného krytu proti stříkající voděDelší délka čepu víka vede k lepšímu uzavření a utěsnění mezi víkem a nádržíSoučástí balení jsou tři stohovatelné vložky pro úpravu objemu při závodech, na které se vztahují sankceVzhledem k probíhajícímu.
Dostupnost preorder